Kolportaż ulotek – forma reklamy, która się opłaca!

0
369
odsłon

Jeśli myślisz, że czasy ulotek minęły, jesteś w błędzie. Ulotki przezywają drugi rozkwit, jednak aby móc zmaksymalizować efekty z ich wykorzystywania, należy umiejętnie ją wykonać. W niniejszym artykule pokażemy korzyści wynikające z kolportażu ulotek oraz jak powinna prezentować się prawidłowo przygotowana ulotka. Zapraszamy do czytania!

Dlaczego warto reklamować się za pomocą ulotek?

Kolportaż ulotek ma wiele zalet, jednak największą z nich jest skala zasięgu. Dzięki umiejętnie przygotowanym ulotkom możesz trafić nawet do tysięcy odbiorców jednego dnia! Taka forma reklamy to także dobry sposób, by wbić się w świadomość ludzi i dać się zapamiętać. Nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo ulotki wpływają na podświadomość ludzi, nawet gdy zostaną niedługo wyrzucone! Ponadto ulotki są bardzo tanie w wyprodukowaniu, więc szybko i łatwo można zyskać spory zapas. Możesz mieć wiele tysięcy ulotek za nieduże pieniądze. Argument, że nie stać Cię na reklamę, jest nieważny!


Jak powinna prezentować się efektywna ulotka reklamowa?

Aby ulotka spełniła swoje zadanie, musi sprawić, że będzie chciało się ją przeczytać. Oto kilka zasad skutecznej ulotki:

Charakterystyczna grafika – w tym celu przyda się Twoja identyfikacja wizualna, jak kolory wiodące, własna czcionka oraz zdjęcia/obrazy. Chodzi o to, by ulotka od razu rzucała się w oczy! W tej zasadzie kieruj się jednak z umiarem, aby nie przekombinować i nie osiągnąć efektu odwróconego od zamierzonego.

Zwięzłe i treściwe teksty – Zapomnij o rozpisywaniu się – ulotka to nie wypracowanie szkolne! Pisz krótko, zwięźle i na temat, ale ciekawie. Najlepiej pozostaw to zadanie profesjonalnemu copywriterowi.

Maksymalne wykorzystanie powierzchni – ulotka jest dwustronna, więc wykorzystaj obie strony do reklamy! Na jednej z nich umieść rzucającą się w oczy grafikę i takie też hasło, a tylna strona niech posłuży przedstawieniu produktu bądź usługi wraz z opisaniem korzyści z ich używania.

Dane kontaktowe – to jasna sprawa, że dane kontaktowe muszą znajdować się na ulotce, jednak firmy często o tym zapominają, skupiając się na podaniu informacji o produkcie lub usłudze. Pamiętaj zatem o nadrukowaniu nazwy firmy, adresu, numeru telefonu i e-maila.